A legjobb okmányiroda

Hat fővárosi kerület, az I., XI., XII., XX., XXII., XXIII., együtt pályázott és nyert 400 ezer guldent, vagyis mintegy 46 millió forintot a minőségbiztosítási keretek kialakítására; így például az ügyfélszolgálat fejlesztésére, a polgárok számára nyújtott szolgáltatások javítására. A program 2003 tavaszán fejeződik be.

Deák Attila
2001. 10. 29. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A XI. kerületi okmányirodát a közelmúltban a Belügyminisztérium sajtófőnöke a legjobbnak minősítette a televízió nyilvánossága előtt. Az újbudai önkormányzatnál az „Ügyfélbarát Hivatal” program keretében először eltüntették az üvegfalakat, a vastraverzeket, és kialakították a recepciószerű információs szolgálatukat. Az ügyfélhívó rendszer bevezetésével megszűnt a sorban állás. A mozgássérültek számára liftet és illemhelyet is kialakítottak.
Az okmányiroda kiemelten hosszú nyitva tartással üzemel: hétfőtől csütörtökig 8–18 óráig, pénteken 8–16 óráig. Az iroda naponta akár négyszáz ügyfelet is képes fogadni. „Az Ügyfélbarát Hivatal” program felmérése az ötös „ügyfél-megelégedettségi” skálán 4,5-es osztályzatot kapott.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.