Slágertermék a lakáskölcsön

Munkatársunktól
2001. 10. 30. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Ez év első felének a slágertermékei a lakás- és jelzáloghitelek voltak, amelyeket a bankszektor – a Mediagnozis adatai szerint – több mint 1,115 milliárd forintnyi, listaáron számított reklámköltséggel támogatott – derül ki a TNS Modus pénzügyi hírleveléből.
A reklámozók közül is kiemelkedik az Erste Bank, amely egymaga 432 millió forintot meghaladó összeget költött lakáshiteleinek népszerűsítésére, ezzel lényegesen megelőzve a piac további meghatározó szereplőit. Az Erste után az OTP és a K&H következett, csaknem azonos, valamivel több mint 132 millió forintos összeggel, őket az MKB és a Raiffeisen követte 124, illetve 115 millió forinttal. A Postabank az első fél évben 85 millió forintot költött reklámra. Legjellemzőbb médium a televízió – ezt egyedül az MKB mellőzte kampányából –, amit a többség sajtó- és közterületi hirdetésekkel támogatott.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.