Ez év első felének a slágertermékei a lakás- és jelzáloghitelek voltak, amelyeket a bankszektor – a Mediagnozis adatai szerint – több mint 1,115 milliárd forintnyi, listaáron számított reklámköltséggel támogatott – derül ki a TNS Modus pénzügyi hírleveléből.
A reklámozók közül is kiemelkedik az Erste Bank, amely egymaga 432 millió forintot meghaladó összeget költött lakáshiteleinek népszerűsítésére, ezzel lényegesen megelőzve a piac további meghatározó szereplőit. Az Erste után az OTP és a K&H következett, csaknem azonos, valamivel több mint 132 millió forintos összeggel, őket az MKB és a Raiffeisen követte 124, illetve 115 millió forinttal. A Postabank az első fél évben 85 millió forintot költött reklámra. Legjellemzőbb médium a televízió – ezt egyedül az MKB mellőzte kampányából –, amit a többség sajtó- és közterületi hirdetésekkel támogatott.
A történelmi tettre készülő Fucsovics Márton ezt már nem vállalná be
