Személyre szabható, egyedileg összeállítható műsorrácsot kínál január második felétől a nemrégiben indult internetes kereskedelmi rádió, a RadioGroove (www.radiogroove.hu). A napi 24 órában „sugárzó” adó minden addig leadott műsora ugyanis délután hat órától újabb egy napig ismét hozzáférhető, tehát az internetezők a nekik tetsző programot a nap bármely órájában meghallgathatják.
– A RadioGroove a hallgatók széles rétegét célozza meg, szeretnénk az internetezők minden korosztályát kiszolgálni – magyarázta kérdésünkre Kiss Róbert műsorigazgató. Ezért a teljes műsorideje hetven százalékában zenét adó rádió egyaránt kínál klasszikus zenét, dzsesszt, valamint mind az ötvenes évek slágereit, mind technót. A január közepétől életbe lépő új műsorstruktúra beszélgetős műsorokat és napi egy órában közszolgálati blokkot is tartalmaz. Ebben híreket, napi jegyzetet, vallási és oktatási műsort hallhat a közönség. Kiss hangsúlyozta: a csatorna pártsemleges, hírszolgáltatásuk kiegyensúlyozott és tárgyilagos lesz.
Az adót az öt magánszemély által alapított Tune In Group Kft. mintegy 16 millió forintos beruházással december 6-án indította be. Azóta az öt belsős munkatárssal és 16 külsős műsorvezetővel működő internetes rádió több mint negyvenezer letöltést regisztrált. Kiss Róbert tájékoztatása szerint a rádió körülbelül havi 1,2 millió forintos költségvetéssel dolgozik, s úgy számolnak, hogy 3-4 éven belül nyereségessé válhat vállalkozásuk. A műsorigazgató leszögezte: nem céljuk egy hagyományos rádiófrekvencia megszerzése, helyette valós alternatívát szeretnének kínálni a már megszokott rádióadók mellett mind a hallgatóknak, mind pedig a reklámpiac szereplőinek.
Moszkvát provokálja Ukrajna, Zelenszkij lépése nagy bajt okozhat
