A Mahart menedzsmentje saját hatáskörben döntött arról, hogy visszahívják ausztriai és németországi kirendeltség-vezetőjüket. Somlóvári László, a Mahart vezérigazgatója szerint ugyanis a két ügynökség megszüntetésével nagyjából százmillió forintot spórolnak meg úgy, hogy nem csorbul a cég kereskedelmi pozíciója. – Ma már luxussá vált az ügynökségek fenntartása, egy jól képzett hajókapitány el tudja végezni azokat az adminisztrációs teendőket, amelyek korábban az ügynökségek hatáskörébe tartoztak – fogalmazott lapunk érdeklődésére Somlóvári László. Hozzáfűzte: csak olyan állomáshelyeken tartanak fenn kirendeltségeket, ahol rendkívül nehézkes a vám- és a kikötői adminisztráció, mint például Belgrádban, Constantán és Pozsonyban. Ám a szlovákiai hajózási kultúra javulása előrevetíti, hogy a közeljövőben ez utóbbi állomáshelyen is megszüntetik az ügynökségi tevékenységet – tudtuk meg a vezérigazgatótól.
Ez a folyamat nem most kezdődött el – hangsúlyozta Somlóvári László, hiszen a Mahart korábban olyan ügynöki lánccal rendelkezett, amely végigkísérte a felső-dunai hajóutakat, s olyan helyen is állomásoztak kirendeltségvezetők, ahol jószerével ki sem kötöttek a Mahart hajói. Ma már viszont indokolatlanná vált a költséges hálózat fenntartása, hiszen ha bárhol adminisztrációs nehézségekkel találják szembe magukat a hajók kapitányai, úgy azok kezelésére egy helyi ügynökséget is felkérhetnek, mint ahogyan több, a hazai piacon megforduló idegen hajótársaság is többször megbízza a Mahartot hasonló teendőkkel.
Somlóvári László közölte azt is: embereket nem bocsátanak el az ügynökségek megszűntével, hiszen az ügyfelekkel továbbra is személyes kívánják tartani a kapcsolatot.
Robbie Keane Lisztes állapotáról beszélt, majd riválisa nem kegyelmezett a játékosnak
