A kormányzat öt éve fokozatos, plusz-mínusz 5, 10, majd 15 százalékos eltérést kívánt szabni a díjaknál. 2001-re azonban az infláció letörését célzó programban hat százalékban, erre az évre pedig 4,7 százalékban szabták meg a maximális emelés mértékét. A Medgyessy-kabinet e gyakorlattal szakított. A jelenlegi módosítás szerint az üzemben tartó 15 napon belül köteles jelenteni a biztosítónak, ha eladta vagy a forgalomból kivonta járművét. A tulajdonos ezután egy évig még megtarthatja megszerzett bónusz (vagy malusz) fokozatát, s ha ugyanolyan kategóriájú másik járművet vesz, továbbviheti arra.
Drágulást indíthat el a díjplafon eltörlése, ezért a Magyar Autóklub ellenezte azt – nyilatkozta Kovács Kálmán, a szervezet jogi bizottságának elnöke. Úgy vélte: itthon még mindig túl kevés (kilenc) biztosító kínál „kötelezőt”, így nincs igazi díjverseny. Kálózdi Tamás, a biztosítószövetség gépjármű tagozatának vezetője szerint nem várható változás, hiszen a díjszabás már évek óta piaci alapon zajlik.
Jó helyzetben a Ferencváros a visszavágó előtt, de Keane csalódott lehet
