Autópályán Polgárig

A Magyar Autópálya-építő Konzorcium (MAK) jövő hét végéig átadja a Füzesabony–Polgár– (Emőd) között megépült M3-as és M30-as autópályák műszaki létesítményeit, a 2´2 sávos gyorsforgalmi utak a nagyközönség előtt a tervek szerint december 5-én nyílnak meg.

Putsay Gábor
2002. 11. 15. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Ugyanígy a Budapest–Zamárdi között levő M7-es autópálya átépítés alatt levő utolsó szakaszát legkésőbb november 25-ig veszi át a MAK-tól az Állami Autópálya-kezelő Rt., az eddigi forgalomelterelések a sztráda teljes hosszán megszűnnek. Az átadásokat követően 65,5 kilométer hosszú új és 93 kilométer teljesen átépített – részben új – sztrádákat vehetnek igénybe az autósok. Az M3-as és M30-as fejlesztése 2000 júliusában kezdődött, a hatvan kilométer hosszú M3-as és az 5,5 kilométeres M30-as szerződés szerinti építési költsége 69,5 milliárd forint. A Polgárt elkerülő út további 6,7 milliárdért épült, a Magyar Hídépítő Konzorcium pedig 14,2 milliárd forint értékű szerződést kötött a Tisza-hídra. Az M7-es autópálya felújítása – amely 2001 áprilisában kezdődött –, illetve a húsz kilométer hoszszú félautópálya megépítése 61,8 milliárd forintba került.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.