Ugyanígy a Budapest–Zamárdi között levő M7-es autópálya átépítés alatt levő utolsó szakaszát legkésőbb november 25-ig veszi át a MAK-tól az Állami Autópálya-kezelő Rt., az eddigi forgalomelterelések a sztráda teljes hosszán megszűnnek. Az átadásokat követően 65,5 kilométer hosszú új és 93 kilométer teljesen átépített – részben új – sztrádákat vehetnek igénybe az autósok. Az M3-as és M30-as fejlesztése 2000 júliusában kezdődött, a hatvan kilométer hosszú M3-as és az 5,5 kilométeres M30-as szerződés szerinti építési költsége 69,5 milliárd forint. A Polgárt elkerülő út további 6,7 milliárdért épült, a Magyar Hídépítő Konzorcium pedig 14,2 milliárd forint értékű szerződést kötött a Tisza-hídra. Az M7-es autópálya felújítása – amely 2001 áprilisában kezdődött –, illetve a húsz kilométer hoszszú félautópálya megépítése 61,8 milliárd forintba került.
Nyílt utasítást adtak ki Trump meggyilkolására
