Juhász Ferenc honvédelmi miniszter állításával ellentétben nincs nyoma annak, hogy eredetileg Taszáron szállt volna le az a hat helikopter és az a C–130-as katonai repülőgép, amely megsértette Magyarország szuverenitását.
Hangyál Gyulától, a Hungarokontroll Magyar Légiforgalmi Szolgálat légiforgalmi igazgatóhelyettesétől megtudtuk: a gépek írásos repülési tervében eredetileg is ferihegyi landolás szerepelt, és a forgalomirányítóknál senki sem találkozott olyan tervvel vagy dokumentummal, amely nem Budapestet jelölte meg a leszállás helyszínéül.
Kiss László, a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium légügyi főigazgatója nem kívánt nyilatkozni az ügyben, de azt megerősítette, hogy a repülési tervben Budapestre jelezték a gépek leszállását. Lapunk munkatársának Bruce Sweeney, amerikai katonai attasé szintén olyan repülési tervet mutatott, amelyben ferihegyi landolás szerepel. Juhász Ferenc honvédelmi miniszter azonban állította: a gépek azért szálltak le Ferihegyen, mert Taszáron köd volt és vészhelyzet állt elő.
A Taszárra érkező iraki önkéntesek szállításával kapcsolatosan viszont a szaktárcától korábban azt a tájékoztatást kaptuk, hogy a somogyi bázis repülőtere minden olyan korszerű navigációs rendszerrel rendelkezik, amely megtalálható Ferihegyen.
Nagyapa hölgyismerőse és a gellérthegyi lakás – Magyar Péternek nem volt szüksége kedvezményes hitelre
