Jelenleg még belföldre forgalmazzuk termékeinket, ám tervezzük, hogy a közeljövőben a szomszédos országokban is megkezdjük nyílászáró profiljaink értékesítését. Ezen tevékenységünkhöz a kizárólagosságot már megkaptuk az anyacégtől – mondta lapunknak Kalocsai Norbert, a Winhouse ajtó- és ablak-profilrendszereket forgalmazó Winhouse Hungary Kft. ügyvezető igazgatója. Hozzátette: a jövőben Ausztria, Szlovákia és Románia piacát kívánják meghódítani.
A cégvezető a magyar piacot illetően is bizakodó. Optimizmusát azzal támasztotta alá, hogy bár 2001-től vannak jelen Magyarországon, s a tényleges értékesítést csak a múlt esztendő májusában kezdték meg, rövid idő alatt már tizenöt ablakgyártó vállalkozásnak szállítják a profilokat. Termékük rövid idő alatti sikerének okát a szakember a megfelelő minőséggel – amelyet az ÉMI is elismert tanúsítványával – és az alacsony, versenyképes árral magyarázta, majd ennek alátámasztására kiemelte: a hazai piacon a három légkamrás profilrendszerek között az egyik legkedvezőbb eladási áron kínálják terméküket. Forgalmazott termékeikből az értékesítés megkezdése óta egyetlenegyet sem kaptak vissza. Egyébként a gyár 28 év garanciát vállal az általa készített termékre. A Winhouse Hungary Kft. árpolitikájára jellemző, hogy nemcsak a főelemek, de a kiegészítő termékek is versenyképes áron kerülnek a piacra. A gyárban külön üzemeket hoztak létre a tömítőgumik, a kilincsek és a merevítő- vasak előállítására, amellyel jelentős költségmegtakarítás érhető el. A kedvező eredményeken felbuzdulva tervként tűzték maguk elé, hogy az év hátralévő részének minden egyes hónapjában további két-két gyártó beszállítójává váljanak. Amíg a múlt esztendőben a kis- és középkapacitású gyárakat vették célba, addig a jövőben a nagyok partnereiként is meg akarnak jelenni.
Termékük útja nemzetközinek is nevezhető, hiszen az alapanyag Franciaországból érkezik Isztambulba, ahol német technológiával folyik a profilok gyártása. Az üzemben ötven extrudergéppel napi 180 tonna termék is előállítható. A Winhouse profilrendszer a világ 15 országában van jelen. Az termék alapszíne gyöngyházfehér, ezenkívül kék, világos- és sötétbarna színben is megrendelhető, de fóliázással a színskála bármely árnyalata előállítható. A kék színt előszeretettel vásárolják irodaházak és nagy üzemcsarnokok, gyáregységek. Gyakori, hogy az épület színes tetőszerkezetével azonos színű ablakkereteket képzelnek el az ingatlanfejlesztők. A kínálatot tolóablakok és redőnyök is bővítik, nyáron pedig piacra dobják az öt légkamrás terméküket is.
Új szintre léphet a migráció elleni küzdelem Görögországban
