OIB: Hatékonyabb országmarketing kell

Hunyor Erna
2003. 03. 12. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Késéssel, csak májusban indulhat el az idei évre a Magyar Turizmus (MT) Rt. által meghatározott, 2003 az egészségturizmus éve elnevezésű marketingkampány – hangzott el tegnap az Országgyűlés idegenforgalmi bizottsága (OIB) ülésén. Galla Gábor, az MT Rt. vezérigazgatója közölte: a pályázatra négy cég jelentkezet, s a kampányra 500 millió forintot költenek. 2001– 2002-ben 70 fürdő és szálloda részesült 29,3 milliárd forint támogatásban, a 2001–2004 közötti időszakban megvalósuló beruházások összértéke 89 milliárd forint.
Bánki Erik (Fidesz) elmondta: az idén az egészségturisztikai szolgáltatások támogatására 5,4 milliárd forintot különített el az Országos Egészségbiztosítási Pénztár (OEP), ami 30 százalékkal több, mint egy évvel korábban. Szólt arról, hogy a német sajtóban negatív kampány jelent meg a taszári katonai bázissal kapcsolatban, ami jelentősen viszszafoghatja az idegenforgalmat. Javasolta: az eddigieknél hatékonyabb országkampányt bonyolítsanak. Lasztovicza Jenő, a bizottság elnöke emlékeztetett arra, hogy a koszovói válság idején is 150 millió forinttal növelték a marketingre fordított költségeket.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.