A Budapest átmenő forgalmát elterelő körgyűrű „bezárását” egyébként 2015-re tervezik – addig több mint hetven kilométernyi útnak kell megépülnie a 110 kilométeres, teljes útvonalból. Az M0-snak tehát eddig alig a harmada készült el. Ezeket az utakat egyes szakaszokon szélesítik, amely újabb forrásokat von el a költségvetésből. A hosszirányú bővítés első lépéseként – mintegy harmincmilliárd forint értékben – 2006-ig a tervek szerint megépül az M0-s Duna-híd Újpestnél, de környezetvédelmi engedélyt kapott a keleti szakaszon a körgyűrű M3-ast az M30-assal összekötő szakasza is. Az északi szakasz építése azonban félbeszakadt, többek között a lakossági tiltakozások miatt. Egyes környezetvédő szervezetek szerint a körgyűrű bezárását itt a forgalmi viszonyok nem indokolják, viszont az útépítés komoly károkat okozna a Budai-hegység élővilágában.
Így készül a tökéletes karácsonyi kalács – egy díjnyertes sütőmester receptje + videó















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!