Francia és holland sajtóértesülések szerint a KLM és az Air France légitársaságok 15:85 százalékos tulajdonrészarányban alakítják meg a szövetségüket felügyelő holdingot. Korábban még azt is cáfolta az Air France, hogy valóban ajánlatot tett a KLM-nek az összeolvadásra, így a fúzió lezárásáról szóló sajtópletykákat az elemzők viszszafogottan fogadták.
A megjelent információk szerint a megalapításra kerülő közös holding birtokba veszi a KLM 51 százalékos és az Air France 51 százalékos tulajdonrészét, és saját részvényét bevezeti majd a párizsi, amszterdami és New York-i tőzsdékre. A KLM jelenlegi piaci tőkeértékét 500 millió euróra, az Air France tőkeértékét pedig 3,15 milliárd euróra becsüli a holland napilap. A holding fogja biztosítani a KLM légitársaság jelenlegi kitüntetett szerepét az amszterdami Schiphol repülőtéren. A KLM közlekedési jogosultságaira változatlanul a holland kormány felügyel. Ha a koncepció sikeresnek bizonyul, és elnyeri Brüsszel jóváhagyását is, a két társaság szorosabb integrációjára is sor kerülhet.
Elemzők a fúzióról azt nyilatkozták, hogy a KLM számára szükséges az összeolvadás vagy a partnertalálás, míg az Air France-t tekintve a piacszerzés lehet a legfontosabb érv a holland társasággal való összekapcsolódás mellett. A fúzióval a világ legnagyobb légitársasága jöhet létre – ennek kapcsán a szakértők feltették a kérdést, hogy vajon ehhez az ügylethez hozzájárul-e az Európai Versenyhivatal.

Ókori tárgy került elő egy családi vitrinből