Bár az eladási adatokat átböngészve kiugróan magas forgalomnövekedést is láthatunk néhány cégnél, az eladási verseny valódi győztesei nem azok, akik tavaly megkétszerezték-háromszorozták korábbi forgalmukat. Ez ugyanis csak a kis darabszámokat felmutató márkáknak sikerülhetett; ugyanakkor a tömegméretekben forgalmazó, de jóval kevésbé látványos változást produkáló cégek 10-15 százalékos növekedése akár öt-hatezerrel több autó eladását is jelentheti.
Ugyanakkor akadt néhány olyan márka is, amely nagy volumenű eladások mellett is figyelemre méltó növekedést ért el. Ilyen például a Daewoo; sikerük egyértelműen az új Kalos és kisebb mértékben az új Nubira bemutatásának köszönhető. Nagyot lépett előre a Ford és a Toyota is, ám az egyik legnagyobb sikert a Renault könyvelhette el. Ez a siker abszolút számokban kifejezve talán nem tűnik kiugrónak, de ne felejtsük el, hogy a francia cég az utóbbi idők egyik legmeglepőbb formatervű tömegmodelljével, a Mégane-nal lépett színre, ami annyira újszerű volt, hogy piacra dobásával a Renault sokak szerint „dupla vagy semmit” játszott – az új Mégane eladásai azonban jól mutatják, hogy a vásárlók elfogadták az új formavilágot.
A 200 ezres határ átlépése ugyanúgy mérföldkőnek számít a magyar autóforgalmazás történetében, mint az 1998-as év, amikor az új autók eladása első ízben lépte át a 100 ezres darabszámot. A további növekedést már csak azért is nehéz megjósolni, mert még nem tudni, milyen hatással lesz az autókereskedelemre Magyarország csatlakozása az Európai Unióhoz.

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség