Lényegesen gyengébb a szépségipar vásárlóereje Magyarországon, mint az unió más országaiban. A KSH adatai alapján jövedelmünk mindössze másfél százalékát költjük kozmetikai termékek vásárlására, míg arc- és testápolási szolgáltatások igénybevételére bevételeink 0,6 százalékát fordítjuk. Az uniós országokban élők a magyar átlag többszörösét költik szépségápolási termékekre és szolgáltatásokra, ugyanakkor az uniós szolgáltatások árszínvonala a magyarországi többszöröse. A szépségápolásra fordított időben is jelentős az eltérés: felmérések szerint az átlagosan kilenc és fél órás munka után a magyar nők mindössze tizenegy százaléka sorolja a szépségápolást a szabadidő fontos tevékenységei közé. A legtöbbet Budapesten, a legkevesebbet Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében áldozzák kozmetikai termékekre.

A legismertebb magyar meteorológus is megszólalt a pokoli hőhullámokkal kapcsolatban