Európa legnagyobb internetszolgáltatója, a T-Online International első negyedéves eredményének 62 százalékos emelkedését jelentette, mert a vártnál is több széles sávú kapcsolatot választó előfizetője lett. A Deutsche Telekom-csoporthoz tartozó T-Online EBITDA-eredménye 117,7 millió euró lett.
A T-Online bejelentette, hogy nagy sebességű internetszolgáltatása 280 ezer új előfizetőt vonzott, így annak már összesen 2,44 millió előfizetője van. A társaság a jelek szerint komoly eredményt ért el azzal, hogy a széles sávú előfizetések növekedésének negyedik negyedéves lassulása után megnövelte marketingkiadásait. „Széles sávú offenzívánk meghozta az első eredményeket” – nyilatkozta a T-Online vezérigazgatója, Thomas Holtrop. A T-Online a múlt héten a vevők számának újfajta számítási módját vezette be, hogy átláthatóbbá tegye felhasználói bázisát. Az újfajta osztályozás szerint a 13,4 millió ügyfél 38 százaléka nem fizet havi előfizetési díjat, míg 30 százalékuk, mintegy 4,1 millió felhasználó az elmúlt hónapban egyetlen alkalommal sem lépett fel az internetre.
A Reuters által megkérdezett elemzők 94,2 millió euró EBITDA-eredményre számítottak, 505,4 millió euró bevételt, 63,6 millió euró adózott eredményt vártak. A csoport adózott eredménye 79,3 millió euró lett, de ebben az emelkedésben nagy szerepe volt a számviteli rendszer megváltozásának.

Világhírű sorozat forgatása zajlik Dunaújvárosban – videó