Egyre nagyobb kihasználtsággal működnek az alacsony árú jegyeket kínáló légitársaságok. A magyar piacon egy éve jelen lévő SkyEurope már több mint egymillió jegyet értékesített, a társaság budapesti székhelyű leányvállalata 2004. október végéig 210 ezer utast szállított, ez 78 százalékos kihasználtságnak felel meg – közölte Christian Mandl, a SkyEurope ügyvezető igazgatója. A fapados légitársaságok között nagy a verseny, de vélhetőleg életben csak azok a cégek tudnak maradni, amelyek megfelelő tőkeháttérrel bírnak – nyilatkozta Christian Mandl. Az ügyvezető arra a kérdésre, hogy nyereséges-e a SkyEurope, s hogy fizettek-e osztalékot, azt mondta: a társaság egésze nyereséges, bár a varsói leányvállalat még nem tudta hozni a nullszaldót. Az osztalék tekintetében Mandl kifejtette, hogy az olcsó jegyeket kínáló cégek egyike sem fizetett ki a haszonból, hiszen azt vissza kell forgatni a társaságba a hosszú távú működéshez. Kelet-Közép-Európa első low coast (alacsony jegyárú) légitársasága, a SkyEurope négy bázishelyről tizenkét országba, tizenkilenc célállomásra 35 útvonalat kínál.
A SkyEurope mellett a napokban az EasyJet is közölte, hogy gépeinek kihasználtsága 87 százalékra nőtt, míg az ír Ryanair azt publikálta, hogy az utasok száma 20 százalékkal 7,4 millióra gyarapodott. A Ryanair vezetői úgy vélték, hogy télen már „igazi vérfürdő” lesz az olcsó jegyű légitársaságok között.

Videón a brutális kutyatámadás: vérzett a tacskó, sokkot kapott a gazdi