Melegplakátok hátsó szándékai

Immár két plakát is gyermekjogokat és reklámetikát durván sértve agitál az idén júliusi budapesti homoszexuális-fesztiválon való részvételre. Az egyik liberális hírportál máris ráerősít a Szivárvány Misszió Alapítvány-plakátok egyik várható hatására, azt jelezve a fogadtatásról szóló cikk címében: „A kurucok készülődnek”.

Joó István
2008. 06. 16. 22:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az úgynevezett 13. leszbikus, meleg, biszexuális és transznemű fesztiválra invitálást az egyik plakáton félmeztelen 4–5 éves gyermekek szerepeltetésével „oldotta meg” a fesztiválszervező Szivárvány Misszió Alapítvány és a plakátkészítő BBDO reklámügynökség. Amint már tegnap megírtuk, ez a szöveg található a padon ülő kisgyermekek alatt: „Gyerekként azért is kiálltál, amiről azt sem tudtad, miről szól! Most Rólad van szó. Magadért kell kiállnod! Gyere el a 13. LMBT fesztiválra!” Azóta megszületett a plakát ikertestvére, amelyen egy szintén nem iskoláskorú kislány mosolygós fényképe alatt gyermekírás hirdeti: anyja nem haragszik amiatt, hogy a kislány ugyanúgy az osztálytársnőjébe szerelmes, mint az osztálybeli fiúk. Tegnap a Szociális és Munkaügyi Minisztérium szakállamtitkára, Forgó Györgyné öncélúnak és félrevezetőnek minősítette az első plakátot, vizsgálandónak ítélve, hogy sérülnek-e ezzel a hirdetéssel a gyermekek érdekei és jogai. Az Önszabályozó Reklámtestület elnöke, Fazekas Ildikó ugyancsak elutasította, hogy a gyermekek szexuális tartalommal bíró reklámban szerepelnek, de hozzátette: mivel nem gazdasági célú reklámról van szó, szerinte lehetetlen büntetést kiszabni.
– Az ügyészségnek kellene hivatalból eljárni ilyen esetekben, annál is inkább, mivel a hatóságok tétlensége miatt évről évre tovább fajulnak ezek a dolgok – mondta lapunknak Rétvári Bence KDNP-s országgyűlési képviselő, az Ifjúsági Kereszténydemokrata Szövetség elnöke. Felidézte, hogy a tavalyi melegfesztivál után feljelentették az egyik „fellépőt”, aki a büszkeségi meneten szerzetesruhában, kereszttel a kezében imitált önkielégítést a tehereutó platóján. Bár a kereszténydemokraták képanyagot is csatoltak a feljelentéshez, az eljárás megindítását az illetékes szervek mesterségesen elhúzták addig, amíg elévülésre hivatkozva meg lehetett azt tagadni. Az egyik közbülső indok az volt, hogy nem tudják beazonosítani az illetőt, vagyis a rendőrség szemet hunyt a szervezők falazása előtt, holott ellentüntetőket kamerával beazonosítva állítottak elő. Rétvári szerint a fiatalkorúak egészséges fejlődése és a közerkölcs nagymértékben veszélyeztetve van társadalmunkban, ha kisgyermekekkel reklámozzák a homoszexualitást. Felvetésünkre, hogy néhány liberális portál máris szinte szuggerálja a szélsőjobb majdani válaszreakcióit a „meleg méltóság menetén”, a KDNP-s honatya azzal felelt: „Liberális körök provokálják a jobboldal radikálisait, hogy az SZDSZ stabilan megőrizhesse egyszázalékos támogatottságát.”
„Ha egy gyermek hasonló korú társait látja viszont egy reklámon – közölte lapunkkal Hardy F. Gábor, a Szülői Közösségek nevű civil szervezet elnöke –, végére próbál járni annak, hogy mit keresnek a gyermekek a hirdetményen. Mivel a plakáton lévő gyermekeket derűsen jelenítik meg a homoszexuális aktivisták, a befogadó gyermekben mindenképpen elindít valamit ez a két plakát, és benyomása végül hajlamot okozhat vagy erősíthet fel. Ezzel és a manipulatív szövegekkel a reklám készítői beleavatkoznak a nemi identitás tanulási folyamatába. Emiatt a Szülői Közösségek tiltakozik a reklám ellen, és jogi lépéseket tesz.” Hozzátette: nem tűrhető tovább, hogy folytatódjék az erkölcsösség fellazítása Magyarországon, egészen a pedofília társadalmi elfogadtatásáig.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.