Fogyasztói tudatosság

2010. 05. 09. 22:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH), amelynek elnöke Braun-Rozgonyi Krisztina, 2006 óta összesen 38,2 millió forintnyi támogatást adott a Soros György alapította Közép-európai Egyetemnek (CEU). Ennek legjobban talán éppen Krisztina asszony örül, aki – mit tesz Isten? – éppen tanulója is az egyetemnek. Gyümölcsözőnek látszik az együttműködés, úgy hírlik ugyanis, hogy a CEU júniusban újabb 4,6 millió forintot kap a hatóságtól – kicsit leegyszerűsítve: a tanulójától. (A szerencsés diák egyébként 2004-ben került a hatósághoz, amelynek 2006-ban alelnöke, majd idén januárban elnöke lett – Bajnai Gordon miniszterelnök döntése nyomán egészen 2013 végéig.)
A tanintézet egyébként fontos feladatokat végez az országban, így például kutatja a fogyasztói tudatosságot, hasonlóan, mint a Joav Blumot is képviselő Tamara Hagen Cons. tanácsadó cég. (Utóbbiak ugyan még nem tárták fel a fogyasztói tudatosságot, de már felmarkoltak érte 3,2 millió forintot – és állítólag tényleg föl fogják majd tárni.) A CEU és az NHH meghitt kapcsolatáról sajnos nem tudunk itt beszámolni, merthogy a hatóság – többszöri sürgetésünk ellenére – hallgat. Azon a rosszízű pletykán pedig nem akarunk lovagolni, amely szerint az egésznek az a háttere, hogy Braun-Rozgonyi Krisztina férje az a Braun Róbert, akinek tanácsadó cége, a Braun & Partners az NHH által felügyelt másfél ezer milliárd forintos telekommunikációs szektor legnagyobb vállalataitól kap megrendeléseket.
Ugyan már…

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.