Jelzőhalmozás helyett beszéljenek a tények. A Budapest Jazz Club ma esti vendége a Berklee-ben végzett, s még meg sem száradt a pecsét a diplomáján, Gary Burton nyúlt is a szárnyai alá, s már kezdőként olyanok kísérték, mint Paul Motian, Brian Blade dobos, Chris Potter szaxofonos vagy Tim Hagans trombitás.
A New York Times kritikusai szerint az első perctől nem volt vitás, hogy a philadelphiai születésű fiatal dzsesszgitáros, Kurt Rosenwinkel több lesz majd a dzsesszpalettán, mint egy érdekes alak vicces sapkákkal és elképesztő tehetséggel. Rosenwinkel 2003-ban le is tette a névjegyét elektronikával, basszusklarinéttal és fuvolával spékelt Heartcore című lemezével. Jár neki azóta az összes kötelező állandó jelző; zseniális, fenomén, virtuóz.
Alig múlt negyven, két turné között már a tehetséggondozáson fáradozik; Berlinben dzsesszgitárosokat tanít, Szabó Dániel zongoraművészt pedig legutóbbi közös budapesti koncertjük után magával is vitte, mégpedig egy igazi nagyágyú, Brad Mehldau helyettesítésére. Ma esti koncertje csemege mindenkinek, de főleg azoknak, akik érzékenyek az apró részletekre; Kurt Rosenwinkelt este kilenctől a Branford Marsalis Quartetből is ismert Grammy-díjas Eric Revis kíséri bőgőn, a legkiválóbb amerikai zenészekkel együtt játszó Kendrick Scott pedig a dobok mögött.

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség