Reklámmánia

2010. 07. 22. 22:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Miközben a Budapesti Közlekedési Vállalat az év első hónapjában a tervezettnél több mint 750 millió forinttal kevesebb jegybevétellel szembesült (valószínűleg a cég körüli botrányok és a négyszázalékos tarifaemelés miatt), a balliberális városvezetés újabb közbeszerzési pályázatot írt ki, ezúttal nettó 12,3 milliós tenderre. A jelentkezőknek az európai uniós támogatással megvalósított közlekedésfejlesztési beruházásokról kell mindenféle szépeket írniuk. Történik mindez most, a húszéves Demszky-korszak legvégén, amikor a főváros költségvetése eresztékeiben recseg. A módszer egyébként nem új, propagandára és önreklámozásra a városházán soha nem sajnálták az adófizetők pénzét, jó példa erre a lassan és méregdrágán épülő négyes metró kommunikációs tálalása, csak erre több száz milliós nagyságrendű pályázatot írtak ki, ráadásul közbeszerzési eljárás nélkül. A vesztét érző városvezetés mindent, ami még megmaradt, vinni akar, felél. A helyzet megszólalásig hasonlít a tavaszi országgyűlési választásokat megelőző időszakhoz, a vesztésre állók akkor is vitték, ami mozdítható volt, a még eltapsolható pénzeket eltapsolták, aki lebetonozható volt, lebetonozták… Régiek a módszerek.
Jó azért, ha Demszky Gábor tudja: attól, hogy ő a minap kilépett a Szabad Demokraták Szövetségéből, a fővárosban művelt két évtizedes katasztrófasorozatért, botrányözönért, az elvarázsolt százmilliókért még számon kérhető. (Kóka János, a másik szabad demokrata katasztrófapolitikus nemrégiben így minősítette Demszky kilépését az SZDSZ-ből: Retkes Attila és Mesterházy Ernő politikai szülőatyjától bájos ez az elhatárolódás, olyan mintha ő (mármint Kóka) elhatárolódna az egykulcsos adótól.)
Az önmagát ostromló főváros hamarosan kitűzi a fehér zászlót.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.