Demszky Gábor főpolgármester nosztalgikus búcsúbeszéde, majd az előzetesben ülő volt helyettese, Hagyó Miklós újabb gyanúsítása (ezúttal hivatalos személyként elkövetett zsarolás) mellé szervesen illeszkedik a legfrissebb BKV-hír. Négy vonalon huszonöt autóbuszt alvállalkozókkal üzemeltet a továbbiakban a fővárosi zrt. Elsősorban a megkezdődött tanév miatt határoztak így az Akácfa utcában. A külső cégek alkalmazása nem számít újdonságnak a társaságnál, már eddig is száznál több járművet béreltek. A BKV-buszok állapota köztudottan kétségbeejtő, volt olyan jármű, amelyiknek a kereke menet közben kiesett, mint egy burleszkfilmben. A buszromhalmaz létrejöttét elemezve nem véletlenül esik szó a közlekedési cég – részben már előzetesben ülő vagy vizsgálat alatt álló – vezetőiről, akik hervadhatatlan érdemeket szereztek a katasztrófa létrehozásában, s munkásságuk idején pazar életet éltek. Nem nehéz összefüggést találni a lepusztított járműpark és a főúri életmód között. Szó se róla, a BKV-hoz betelepített pártkatonák szép fegyelmezetten befizettek a megadott kasszákba is, de attól még a buszok füstöltek, kerekeik kotyogtak a legendásan kátyús fővárosi utakon.
Budapest közlekedési cége kicsiben a Demszky-főváros. Eresztékeiben recseg-ropog, alvállalkozók működtetik. Históriája füstös, ködös. Nagyjavításra szorul.
Újabb lehűlés jön a jövő héten, hózápor is lehet