Nem okozott fennakadást a közlekedésben a szerdai szerződésbontás – ahogy ezt korábban a pécsi városvezetés sajtótájékoztatón is hangsúlyozta –, a járatok a megszokott rendben, menetidő szerint közlekedtek csütörtökön. A PK Zrt. élén azonban változás történt, hiszen Pécs polgármestere, Páva Zsolt Gungl Jánost kérte fel a cég stabil működésének fenntartására, valamint az új helyzetben való irányításra. A megbízatást elfogadó szakember egyelőre nem kívánt nyilatkozni, ám a városvezetés tervei szerint az ő feladata lesz jogi és a tömegközlekedéshez értő szakemberekkel közösen, azok irányításával kidolgozni az új városi társaság alapításának és zavartalan működtetésének feltételeit.
A pécsi születésű Gungl – gépjárműüzemi üzemmérnök, gazdasági menedzser szakmérnök – 1999-ben pályázat útján lett a Pannon Volán Rt. vezérigazgatója, s ezt a pozíciót 2006-ig töltötte be. (Egyébiránt őt a Volán-társaság élén Balázs Dezső követte, a jelenlegi cégvezér pedig a volt SZDSZ-es alpolgármester, Horváth Zoltán.) Mindeközben a pécsiek véleménye is az, hogy a helyi tömegközlekedésben használt – botrányos körülmények között a PK Busrent Kft. tulajdonába került – buszok állapota hagy kívánnivalót maga után. A közlekedési szakértő, a Pécs és Térsége Közösségi Közlekedéséért Egyesület elnöke, Gimesi Zoltán nyilatkozata szerint a város útjain 20-30 éves járművek is közlekednek, holott 5-6 évente le kellene cserélni a buszokat. Megjegyzendő, a PK Zrt. eredetileg 2009 végéig szorította volna le a pécsi buszpark átlagéletkorát tíz év alá, de a korábbi határidőt 2010. december 31-re módosították, a szerdai szerződésbontás miatt viszont erre már biztosan nem kerül sor a Mecsekbusz Kft. részvételével. A szerdai szerződésbontás közvetlen kiváltója is a buszbeszerzéssel kapcsolatos késlekedés volt.

Ezt mondta Orbán Viktor Gyurcsány lemondásáról és válásáról