origo.hu
Magyar Péter hazudott Deutsch Tamásról de akkorát, hogy saját párttársa szólt rá
De la Rosa a Pirellinél. A spanyol Pedro de la Rosa lett a Forma–1-be jövőre egyedüli gumiszállítóként belépő Pirelli új tesztpilótája, miután a német Nick Heidfeld a szezon végéig a Sauber istállóhoz szerződött, éppen az ő helyére. A Sauber múlt hét kedden közölte, hogy De La Rosa helyett Heidfeld kap lehetőséget a szezon utolsó öt futamán, s két nappal később a Pirelli felbontotta a 33 éves német kontraktusát. Ám ezt a cserét Heidfeld aligha bánja.
Két hete Monzában a pontversenyben addig élen álló Lewis Hamilton (McLaren) kiesése, Mark Webber (Red Bull) hatodik helye, valamint az, hogy az üldözőbolyból Fernando Alonso (Ferrari) nyerte meg az Olasz Nagydíjat, Jenson Button (McLaren) második, Sebastian Vettel (Red Bull) pedig negyedik lett, öt futammal a zárás előtt újra többesélyessé tette a vb-címért folyó küzdelmet. Jelenleg Webber 187, Hamilton 182, Alonso 166, Button 165. Vettel 163 ponttal rendelkezik, vagyis az első két helyezett előnye még így is jelentős; de mivel a futamgyőzelem huszonöt pontot ér, az ötös utolsójából akár vasárnap estére első is lehet.
„Teljesen mindegy, hogy ketten, öten vagy nyolcan küzdünk a világbajnoki címért. Nekem csak arra kell koncentrálnom, hogy a saját feladatomat a legjobb tudásom szerint megoldjam. Nem az a lényeg, hogy Szingapúr után is az élen álljak, hanem az, hogy az utolsó futam leintését követően nekem legyen a legtöbb pontom – fogalmazott óvatosan a Szingapúri Nagydíj tegnapi sajtótájékoztatón Webber.
Az öt pont hátrányban levő Hamilton vele szöges ellentétben nyilatkozott: „Olyan gyorsnak kell lennem, amilyen még sosem voltam” – jegyezte meg tömörön és lényegre törően a 2008-ban vb-1. brit pilóta, aki ez alapján már most mindenképpen vissza akarja venni a vezetést. Honfitársa, egyben csapattársa, a regnáló világbajnok Button tavaly a Brawn GP-vel már az évad első felében megalapozta a végső sikerét, és utána nem kellett törnie magát a futamgyőzelmekért. Most azonban muszáj lesz kockáztatnia, és ígérete szerint ezt meg is teszi. „Szeretném megvédeni a címemet, és ennek érdekében a hátralevő futamokon agresszív leszek” – szögezte le az F–1 talán legóvatosabb pilótája.
A várható nagy tülekedés mellett a hét végén a Marina Bay Street Circuit elnevezésű pálya is jelentős rizikófaktor. Szingapúrban – immár harmadszor – éjszakai futamot rendeznek, és a meteorológusok kiadós égi áldást jósolnak mindhárom napra. S ezzel ők minimális kockázatot vállalnak, mert a verseny színhelyén már eleve heves zápor fogadta a mezőnyt. Az autók mögött keletkező vízfüggöny a reflektoroktól megvilágítva nem kis kihívást jelent majd a pilótáknak; így tényleg az lehet a nyerő taktika, hogy az elejétől fogva az első helyen kell haladni.
Magyar Péter hazudott Deutsch Tamásról de akkorát, hogy saját párttársa szólt rá
TÁVKAPCS: Orgazmus a Kötöttfogásban: Orbánverés Strasbourgban
Most közölték: utasokkal teli busz szenvedett súlyos balesetet Magyarországon, a helyszínre több mentőegységet is riasztottak
Donald Tusk Orbán Viktor politikáját fogja követni
Rendkívüli bejelentés: súlyos buszbaleset történt Magyarországon, még mentenek
Moszkvával való közvetlen konfrontációra buzdít a Die Welt német lap
Sallai Nóra balesete óta bujkál a BMW tulajdonosa + videó
Így alázta meg Kylian Mbappé a francia válogatottat
Ronaldo nem tud leállni, újra gólt szerzett a válogatottban
Veretlenek ringcsatája: a KO-király vagy a virtuóz ír történelmet Rijádban
Szijjártó Péter helyretette Kamala Harrist
A legdrágább magyar sorozat régi adósságokat törleszt, világraszóló sikerre számíthat a Hunyadi
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.