Grazban 2026 közepén ér véget a GR Supra sorozatgyártása, a Final Edition modellek már 382 lóerős, soros, hathengeres turbómotort kapnak. Azonban nem maradnak 380 lóerős autó nélkül a Toyota-rajongók, hiszen érkezik a bZ4X Touring nevű kombi, amelynél a két hajtómotoros összkerékhajtás már 380 lóerőt tud. Hivatalosan még nem közölték a menetteljesítmény-számokat, de a Subaru korábban elárulta az ő kínálatukban Trailseeker néven érkező autóról, hogy 4,4 másodperces 0–96 km/óra sprintre képes.

Ennél várhatóan nagyobb hasznát veszik majd a Toyota bZ4X Touring vásárlók a 33 százalékkal nagyobb méretű csomagtartónak, a hátsó ülések mögött már hatszáz literes raktér található, bővítésre negyven:hatvan arányban osztott támla segítségével van lehetőség. A megengedett tetőterhelés hetven kiló – szériában adják a tetősíneket –, a vontatási képesség eléri az 1500 kilót. A 140 mm-rel hosszabb kombi sajátja a Brilliant Bronze nevű karosszériaszín, illetve a City Moss nevű belső hangulat, amelyek a szabadidő-autó jelleget hivatottak erősíteni.

Amíg a normál bZ4X-kínálat lefelé bővült a modellfrissítésnél, a kombinál nem lesz kis akkumulátoros alapváltozat, a belépőt 224 lóerős hajtómotor jelenti, az opciós összkerékhajtás 380 lóerős. Utóbbinál XMODE és Grip Control is van, amelyek elektronikus beavatkozással igyekeznek a sofőr segítségére lenni terepjárásnál.

Egyedüliként 74,7 kWh kapacitású akkumulátort kínálnak, a fedélzeti töltő felszereltségi szinttől függően 11 vagy 22 kW teljesítményű, villámtöltésre nagyjából 150 kW teljesítménnyel van lehetőség. Az akkumulátor új hűtőrendszert kapott, a töltéshez előkondicionálásra manuálisan és a navigáció alapján is van lehetőség. Ahogy a Toyota többi villanyautójánál, úgy a bZ4X Touring esetén is tíz év/egymillió km garanciát vállalnak az akkumulátorra – feltéve, hogy minden évben megjelenik az autó egy márkaszervizben ellenőrzésre. Európában 2026 tavaszán kerül sor a villanymotoros kombi piaci bevezetésére, az USA-ban már 2026 elején megvásárolható lesz az autó bZ Woodland néven.
