Már két hete nem döntött Nürburgring-körrekordot a Xiaomi, de szerencsére vége ennek a tarthatatlan állapotban. Továbbfejlesztették a kifejezetten a versenypályára épített SU7 Ultra prototípust, amely így sokkal gyorsabb lett az egyenesekben és a kanyarokban is. Az eredmény? A köridő 24 másodperces (!) javulása, ami az abszolút harmadik leggyorsabb idő a versenypályán. Csak a Volkswagen ID.R és a Porsche 919 Hybrid EVO ment körbe gyorsabban a Zöld Pokolban.

Annyiból mindenképpen körrekord a most elért 6:22.091, hogy ez a leggyorsabb, szériaautón alapuló köridő, a már említett első és második helyezett kifejezetten versenypályára épített konstrukció. Az autó fejlesztései mellett a javulásban szerepet játszott az is, hogy ideális időjárási körülmények között került sor a rekordkísérletre.

A most körrekordot futó – közúti használatra nem alkalmas – Xiaomi SU7 Ultra prototípusból egy százdarabos szériát építenek, amelyek megkapják az összes módosítást. Az 1548 lóerő rendszerteljesítményű, három hajtómotoros hajtáshoz nem nyúlnak, de az átalakított felfüggesztést, a slick abroncsokat, a 44 kg leszorítóerőt generáló padlóburkolatot, a nagy méretű karbon légterelőket és a hátsó ülések helyére szerelt bukókeretet is megkapják a vásárlók a 38,6 millió forintnak megfelelő vételárért cserébe. A pályanapok szervezéséről már nekik kell majd gondoskodniuk, a Xiaomi egyelőre nem tervez ilyen szolgáltatást...