Mégsem „hülye, aki nem ünnepel”

Százmillió forintra büntette a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) a Media Markt hálózatot működtető céget, mert úgy ítélte meg, hogy a május és június közötti időszakban folytatott „Hülye, aki nem ünnepel” reklámkampány káros a gyerekek értékítéletének fejlődésére – írta hétfőn a Napi gazdaság.

MNO
2007. 12. 10. 11:48
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az üzleti és pénzügyi hírlap írása szerint a büntetést a Közép-magyarországi Regionális Közigazgatási Hivatal Fogyasztóvédelmi Főfelügyelősége rótta ki, összesen 23 írásos bejelentés alapján, majd a regionális fogyasztóvédelmi szervezeteket összefogó NFH másodfokon jóváhagyta a bírság összegét és a regionális szervezet indoklását. Az Önszabályozó Reklámtestület első körben még kifogástalannak minősítette a kampány kreatív részeit – emlékeztetett az újság.

Maurer Andor, a Media Markt Saturn Holding Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója értetlenül fogadta a bírságolást. Mint a lapnak elmondta, a cég a kampány előtt kikérte a reklámtestület véleményét, amely nem talált benne etikai kifogást.

(mti)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.