Áprilisi tréfa: 120 milliós kampány a kormánykampány népszerűsítésére

Tájékoztató kampányt indít a közelmúltban befejeződött fogyasztóvédelmi, közlekedésbiztonsági és egészségügyi kampány eredményeiről a kormány - jelentette be a Budai Bernadett kormányszóvivő csütörtökön Budapesten. A kampányokról szóló kampány 120,3 millió forintba fog kerülni. • Olimpiai „csúszó” pénzek: Budai újabb időpontról beszél

MNO
2008. 04. 03. 14:43
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A bruttó 120,3 millió forintos tájékoztató kampánnyal a kabinet a korábbi, úgynevezett célzott kampányok eredményeit szeretné megismertetni az emberekkel – közlte sajtótájékoztatóján Budai Bernadett. A célzott kampányok közé tartozott a fogyasztóvédelmi és a közlekedésbiztonsági, illetve a Szűréssel az életért program – tette hozzá Budai Bernadett.

Ismertetése szerint az április végéig tartó tájékoztató kampány során óriásplakátokon, újság- és internetes hirdetésekkel hívják fel a figyelmet a korábbi programok eredményeire. A bruttó 120,3 millió forintos költség a médiatervezést és -vásárlást is magában foglalja – mondta a kormányszóvivő.

(MTI)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.