Felmondta a szolgálatot Ferihegy új utastájékoztató rendszere

Új informatikai rendszert vezettek be hajnalban Ferihegyen, ám ennek utastájékoztató része felmondta a szolgálatot – közölte Hardy Mihály, a Budapest Airport Zrt. szóvivője az MNO-val. Lapunk nemrég számolt be arról, hogy a repülőtéren elhelyezett tájékoztató monitorok, illetve a cég honlapja nem ad pontos tájékoztatást a gépek érkezéséről. • „Teljes a káosz Ferihegyen” – Összeomlott az információs rendszer?

MNO
2009. 09. 25. 13:29
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Egy utasra várakozó férfi tájékoztatta az MNO-t nem sokkal 14 óra előtt arról, hogy „Ferihegyen teljes a káosz”; a gépek érkezési ideje nem, vagy hibásan szerepel az utastájékoztató monitorokon. A Budapest Airport honlapján ugyanezt tapasztaltuk. Az ügyfélszolgálat kérdésünkre elmondta, új információs rendszert vezetnek be, az átállás okozza a fennakadást.

Hardy Mihály, a Budapest Airport Zrt. szóvivője arról tájékoztatott: péntek hajnalban új szoftvert vezettek be, amelynek utastájékoztató része mondta fel a szolgálatot a délelőtt folyamán annak ellenére, hogy a napokig tartó próbaüzem alatt nem adódtak problémák. Hardy elmondta: a rendszer fokozatosan áll helyre, remélhetőleg még péntek délutánra, de legkésőbb szombat reggelre ismét pontosan működni fog, addig is hangosbemondón tájékoztatják az utasokat és a várakozókat.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.