Felmondta a szolgálatot Ferihegy új utastájékoztató rendszere

Új informatikai rendszert vezettek be hajnalban Ferihegyen, ám ennek utastájékoztató része felmondta a szolgálatot – közölte Hardy Mihály, a Budapest Airport Zrt. szóvivője az MNO-val. Lapunk nemrég számolt be arról, hogy a repülőtéren elhelyezett tájékoztató monitorok, illetve a cég honlapja nem ad pontos tájékoztatást a gépek érkezéséről. • „Teljes a káosz Ferihegyen” – Összeomlott az információs rendszer?

MNO
2009. 09. 25. 13:29
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Egy utasra várakozó férfi tájékoztatta az MNO-t nem sokkal 14 óra előtt arról, hogy „Ferihegyen teljes a káosz”; a gépek érkezési ideje nem, vagy hibásan szerepel az utastájékoztató monitorokon. A Budapest Airport honlapján ugyanezt tapasztaltuk. Az ügyfélszolgálat kérdésünkre elmondta, új információs rendszert vezetnek be, az átállás okozza a fennakadást.

Hardy Mihály, a Budapest Airport Zrt. szóvivője arról tájékoztatott: péntek hajnalban új szoftvert vezettek be, amelynek utastájékoztató része mondta fel a szolgálatot a délelőtt folyamán annak ellenére, hogy a napokig tartó próbaüzem alatt nem adódtak problémák. Hardy elmondta: a rendszer fokozatosan áll helyre, remélhetőleg még péntek délutánra, de legkésőbb szombat reggelre ismét pontosan működni fog, addig is hangosbemondón tájékoztatják az utasokat és a várakozókat.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.