„Teljes a káosz Ferihegyen” – Összeomlott az információs rendszer?

Nem működik pontosan az információs rendszer Ferihegyen – ezt az információt kapta az MNO egy gépre várakozó férfitől. A Budapest Airport honlapján több érkező gép mellett nem szerepel pontos időpont. Az ügyfélszolgálat elmondta, éppen új informatikai rendszerre állnak át, ez okozza a fennakadást. A cég szóvivője későbbre ígért pontos tájékoztatást.

MNO
2009. 09. 25. 11:56
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

„Teljes a káosz Ferihegyen” – mondta el az MNO-nak egy férfi, aki egy utasra várakozott a Ferihegyi repülőtéren. Mint kifejtette, az utas a 12 órakor Amszterdamból érkező gépen utazott, amelyet a 2/A terminálra jeleztek, ám őt a 2/B-re irányították. Itt azonban a járat nem szerepelt a leszálló gépeket feltüntető táblán, a férfit pedig visszairányították a 2/A terminálra. Miután ő jelezte, hogy épp onnan jön, csak azt a választ kapta: „Összeomlott a rendszer, nem tudni, mi történt.” A férfi hozzátette: időközben a gép leszállt, az utast elérte telefonon, aki elmondta, többekkel együtt nem kapta meg a csomagját, és még arról sem kaptak információt, hol lehetnek azok.

Az MNO a Budapest Airport honlapján azt tapasztalta, a leszálló gépek csupán töredékénél jelzik az érkezés pontos időpontját. Az ügyfélszolgálaton kérdésünkre elmondták: új információs rendszert vezetnek be, jelenleg az átállás zajlik, ezért adódnak problémák.

Természetesen megkerestük Hardy Mihályt, a cég szóvivőjét is, aki későbbre ígért részletes tájékoztatást.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.