A KHEM emlékeztet arra, hogy a cég tervei szerint Budapest és több vidéki nagyváros között közlekedtetett volna menetrend szerinti autóbuszjáratokat, ami a vonatkozó előírások szerint kizárólag a szaktárca hozzájárulásával lehetséges. „A közlekedési minisztérium a jogszabályi feltételek alapos mérlegelése után arról tájékoztatta a vállalatot, hogy az engedélyt nem adhatja meg” – közölte a KHEM. Az OrangeWays Zrt. Budapestről öt nagyvárosba – Győrbe, Zalaegerszegre, Miskolcra,Szegedre és Debrecenbe – indított volna naponta többször közlekedő buszokat, az erre vonatkozó kérelmet adta be a közlekedési minisztériumba.
Az Orange tovább próbálkozik
Azt követően, hogy a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium nem járult hozzá belföldi expresszbusz-szolgáltatásának elindításához, az OrangeWays Zrt. továbbra is keresi annak lehetőségét, hogy a nemzetközi viszonylatokban igen sikeres komfort kategóriás szolgáltatásait a belföldi utasok is mielőbb igénybe vehessék – áll a cének az MNO-hoz eljuttatott közleményében.
„Meggyőződésünk, hogy a komfort kategóriás szolgáltatás iránt fennálló jelentős piaci igény kielégítése érdekében található olyan megoldás, amely egyúttal a közszolgáltatók érdekeit is figyelembe veszi.” – mondta el Kovács Miklós, az OrangeWays vezérigazgatója. Az OrangeWays 800 millió forintos beruházással tervezi belföldi expresszbusz-szolgáltatásának indítását – az eredeti tervek szerint 5 megyeszékhely és a főváros között.
(mti)

Kóros elmeállapotú nő akart bírót és rendőrkapitányt ölni
A hivatalokat is megfenyegette.