Frekvenciapályázat: az FM1 konzorcium és az Advenio nyert

Az FM1 konzorcium és az Advenio Zrt. üzemeltetheti a következő hét évben a két országos vételkörzetű, most a Sláger, illetve a Danubius Rádió által használt kereskedelmi rádiós frekvenciát.

MNO
2009. 10. 28. 11:58
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A médiahatóság az MTI testületi forrásból származó információja szerint egyhangúlag hozta meg a döntést szerdán, miután az SZDSZ által delegált Tímár János nem vett részt a határozathozatalban. Az Országos Rádió- és Televíziótestület (ORTT) elnöke ebben a körben nem szavazhatott.

Reális pályázatot nyújtott be az Advenio Műsorszolgáltató Zrt. – áll a társaság szerdán, kevéssel győztessé nyilvánításuk után kiadott közleményében. „Az Advenio sikeresen pályázott. Ezt bemutatott szakmai hátterünknek, koncepciónknak és üzletileg megalapozott, magas műsorszolgáltatásidíj-ajánlatunknak köszönhetjük. Pályázatunk, melyet egy nemzetközi tanácsadó cég és egy nemzetközi ügyvédi iroda is auditált, reális volt” – írják.

Az Advenio Zrt. olyan többségi hazai tulajdonban lévő vállalkozás, mely foglalkoztatóként, adófizetőként a magyar gazdaságot támogatja, nem utolsósorban a megajánlott műsorszolgáltatási díj megfizetésén keresztül is – áll a közleményben. „Munkánk során mindent el fogunk követni azért, hogy a hazai zenei rádiózás legjobb hagyományainak alapján hallgatóink minél előbb megszeressék rádiónkat” – írják.

(mti)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.