A DBR ütemezőcsapata elkészítette az új munkaütemtervet, így a budai oldali késedelmekkel együtt az eredetileg 2011 utolsó negyedévére tervezett próbaüzem reálisan már csak 2012 őszén kezdődhet – mondta Klados Gusztáv az épülő Kálvin téri állomáson, ahova csütörtökön megérkezett a déli alagútfúró pajzs.
Bár tudomásul veszik a Bamco ütemtervét, azt elfogadni nem tudják, ezért minden, a késésből fakadó többletköltséget a konzorciumra fognak hárítani – mondta az MTI-nek, hozzátéve: jelen állás szerint a 4-es metró legkorábban 2012 végén szállíthat utasokat.
A DBR sajtóközleménye szerint számos tényező közrejátszott abban, hogy ismét módosult az ütemterv. A többi között késedelmet okozott a konzorciummal folytatott jogvita, a többszöri, „önkényes” leállás, a Gellért téri összekötő alagút körüli műszaki vita és a realitásoktól gyakran eltérő vállalkozói ütemtervezés is.
(MTI)

Kóros elmeállapotú nő akart bírót és rendőrkapitányt ölni
A hivatalokat is megfenyegette.