A találkozón a két szervezet képviselői egyetértettek abban, hogy a közösségi közlekedés biztosítása állami és önkormányzati feladat, annak zökkenőmentes és a lakosság által elvárt színvonalú működtetése nemzetgazdasági és társadalompolitikai szempontokból is meghatározó tényező.
A KSZOSZ és a VSZ közös véleménye szerint csak szakmai alapon és részleteiben is kidolgozott, hosszú távú nemzeti közlekedési koncepció alapján szabad dönteni a közösségi közlekedés átalakításáról. A két szervezet elutasít minden kapkodó és megalapozatlan lépést, mert azok veszélyeztetik a közösségi közlekedés folyamatos ellátását, közlekedésbiztonsági és nemzetgazdasági kockázatokat rejtenek magukban.
A két szervezet érdekelt abban, hogy a közösségi közlekedés jövőjéről a szolgáltatást igénybe vevőket és nyújtókat képviselő szervezetek bevonásával kiérlelt koncepció mentén szülessen döntés. Javaslatként fogalmazzák meg egy közlekedési kerekasztal létrehozását, amely alapul szolgálhat a közlekedés területén a szociális párbeszéd létrejöttéhez és a közlekedési koncepció kialakításának megkezdéséhez.
A VSZ és a KSZOSZ vezetői kinyilvánították, hogy szervezeteik érdekeit szakmai alapon folyamatosan egyeztetik, és egymást a szolidaritás elve alapján támogatják. Az aláíró szervezetek nem zárják ki annak lehetőségét, hogy céljaik elérése érdekében a későbbiekben igénybe vegyenek minden törvényes érdekérvényesítő eszközt.
A KSZOSZ és a VSZ vezetői kezdeményezik testületeiknél, vizsgálják meg annak lehetőségét, hogy szervezeteik együttműködése a jövőben milyen formális keretek között valósítható meg. Erre az ad alapot, hogy mindkét szervezet tagja az Európai Szállítási Dolgozók Szövetségének. Egyúttal kinyilvánítják, hogy nyitottak minden, a közösségi közlekedés fejlesztésében érdekelt közlekedési szakszervezettel való együttműködésre.

Kóros elmeállapotú nő akart bírót és rendőrkapitányt ölni
A hivatalokat is megfenyegette.