Class FM: totálisan zenei, de kultúrát közvetítő rádió

Kultúrát közvetítő, a 15 és 60 év közötti korosztályt megcélzó kereskedelmi zenei adót ígértek a kisebbik lefedettségű országos frekvenciát elnyerő Class FM szerdai bemutatkozó sajtótájékoztatóján. Az elmúlt 12 év hagyományainak vállalható elemeit viszik tovább, az európai kereskedelmi rádiózás elemeit „beépítve, nem magyarítva” – mondta Csiszár Jenő, a médium menedzsmentjének tanácsadója. • Aláírták a két új kereskedelmi rádió szerződését

Kovács András
2009. 11. 04. 14:11
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

„Nagy nap a mai, aláírták a Class FM koncessziós szerződését” – jelentette be Csiszár Jenő, a rádió menedzsmentjének tanácsadója. „A magyar piacon sikeres volt a két országos kereskedelmi rádió és ezek értékeit nem kívánjuk sutba dobni” – tette hozzá.

Csiszár kijelentette: az európai kereskedelmi rádiózás értékeit szeretnék közvetíteni, a korral haladni, és annak megfelelően szólni. Csiszár a Class FM-ről elmondta: ez egy totálisan zenei, kereskedelmi, kultúrát közvetítő rádió lesz. Minden állampolgárhoz akarnak szólni, elsősorban azokhoz, akik korábban ezt a frekvenciát hallgatták, de természetesen újabb hallgatók megszerzéséről sem tesznek le. A zenei kínálatról kijelentette: európai trendekhez szeretnék igazítani, és a 15-60 éves korosztályt kívánják megszólítani.

Szever Pál, a rádió zenei főszerkesztője kijelentette: nyugati tapasztalatai alapján fogják felépíteni a zenei műsorokat. Erre példaként azt mondta, hogy Írországban egy kereskedelmi rádió tett ismertté egy ottani zenekart. „Jó értelemben szeretnénk élni a slágerképzéssel” – tette hozzá Szever.

Csiszár Jenő elmondta: a Class FM a lehető legkomolyabb nevekkel fog indulni, de ezekről a rivális rádió miatt nem kíván nyilatkozni. Csiszár a műsorok címeiről sem kívánt bővebbet elárulni a sajtó munkatársainak. A Class FM-nek van egy arculata, aki ebbe befér, annak van helye, aki pedig nem, annak nincs – tette hozzá. Csiszár szerint a Class FM-nek a hallgatókra figyelő rádiónak kell lennie. A rádiós szakember elárulta, hogy reggeli, délelőtti, délutáni és esti interaktív műsora is lesz az új adónak. „Gyors mozgású, kis csapat fogja folyamatosan figyelni a piaci igényeket, és ha szükséges, reagálni fog ezekre” – jelentette ki Csiszár.

(MTI/MNO)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.