Class FM: totálisan zenei, de kultúrát közvetítő rádió

Kultúrát közvetítő, a 15 és 60 év közötti korosztályt megcélzó kereskedelmi zenei adót ígértek a kisebbik lefedettségű országos frekvenciát elnyerő Class FM szerdai bemutatkozó sajtótájékoztatóján. Az elmúlt 12 év hagyományainak vállalható elemeit viszik tovább, az európai kereskedelmi rádiózás elemeit „beépítve, nem magyarítva” – mondta Csiszár Jenő, a médium menedzsmentjének tanácsadója. • Aláírták a két új kereskedelmi rádió szerződését

Kovács András
2009. 11. 04. 14:11
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

„Nagy nap a mai, aláírták a Class FM koncessziós szerződését” – jelentette be Csiszár Jenő, a rádió menedzsmentjének tanácsadója. „A magyar piacon sikeres volt a két országos kereskedelmi rádió és ezek értékeit nem kívánjuk sutba dobni” – tette hozzá.

Csiszár kijelentette: az európai kereskedelmi rádiózás értékeit szeretnék közvetíteni, a korral haladni, és annak megfelelően szólni. Csiszár a Class FM-ről elmondta: ez egy totálisan zenei, kereskedelmi, kultúrát közvetítő rádió lesz. Minden állampolgárhoz akarnak szólni, elsősorban azokhoz, akik korábban ezt a frekvenciát hallgatták, de természetesen újabb hallgatók megszerzéséről sem tesznek le. A zenei kínálatról kijelentette: európai trendekhez szeretnék igazítani, és a 15-60 éves korosztályt kívánják megszólítani.

Szever Pál, a rádió zenei főszerkesztője kijelentette: nyugati tapasztalatai alapján fogják felépíteni a zenei műsorokat. Erre példaként azt mondta, hogy Írországban egy kereskedelmi rádió tett ismertté egy ottani zenekart. „Jó értelemben szeretnénk élni a slágerképzéssel” – tette hozzá Szever.

Csiszár Jenő elmondta: a Class FM a lehető legkomolyabb nevekkel fog indulni, de ezekről a rivális rádió miatt nem kíván nyilatkozni. Csiszár a műsorok címeiről sem kívánt bővebbet elárulni a sajtó munkatársainak. A Class FM-nek van egy arculata, aki ebbe befér, annak van helye, aki pedig nem, annak nincs – tette hozzá. Csiszár szerint a Class FM-nek a hallgatókra figyelő rádiónak kell lennie. A rádiós szakember elárulta, hogy reggeli, délelőtti, délutáni és esti interaktív műsora is lesz az új adónak. „Gyors mozgású, kis csapat fogja folyamatosan figyelni a piaci igényeket, és ha szükséges, reagálni fog ezekre” – jelentette ki Csiszár.

(MTI/MNO)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.