A Fidelitas győri szervezete szerint a Győr-Budapest autóbuszjáratok radikális csökkentésével elsősorban a fiatalokat, a fővárosba utazó főiskolásokat és egyetemistákat bünteti a kormány. „Felszólítjuk a szakminisztériumot arra, hogy amennyiben a 11-ből csak 1 járatpárt hagy meg Győr-Budapest között, akkor a vasúti közlekedés kapacitását bővítse ki akár új járatok beállításával, vagy a jelenlegi járatok kibővítésével” – közölte Fekete Dávid, a Fidelitas győri szervezetének városi elnöke.
Még nem mondtak le róla
A Kisalföld Volánnál még nem mondtak le a budapesti járatokról. Az állami tulajdonú társaság elnök-vezérigazgatója elmondta, a járatritkítás 250-300 millió forintos bevételkiesést okozna évente, amit nem tudnak pótolni. „Felmérést végzünk, hogy milyen érdeklődés van egyáltalán a járatok irányában. Mi történne, ha ezek nem lennének, illetve megvizsgáljuk annak a lehetőségét, hogy más vonalvezetéssel hogyan lehet eljutni Budapestre. Részben az 1-es úton való közlekedéssel, vagy a Tatabányánál való letéréssel” – mondta Pócza Mihály, a Kisalföld Volán Zrt. elnök-vezérigazgatója. Ha nincs kompromisszum, két héten belül le kell mondani a tíz járatpárt, hiszen az új menetrend december közepén életbe lép.
(hírTV)

Kóros elmeállapotú nő akart bírót és rendőrkapitányt ölni
A hivatalokat is megfenyegette.