Közpénzből kampányolnak a szegedi szocik?

A Fidesz szerint közpénzt használnak föl saját maguk népszerűsítésére a szegedi szocialista politikusok. A Fidesz közgyűlési frakciójának vezetője azt is közölte, az egyik hirdetés miatt pártja a helyi választási bizottsághoz fordul.

MNO
2010. 03. 31. 12:15
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Hüvös László szerdai sajtótájékoztatóján kijelentette: a szocialisták részben a szegedi adófizetők pénzéből bonyolítják kampányukat, ez erkölcstelen, etikátlan és jogilag is megkérdőjelezhető. A szegedi önkormányzat idei költségvetésében mintegy 240 millió forintot különített el közvetlenül vagy közvetve kommunikációs célokra. Ebből készült például a közelmúltban az a város valamennyi postaládájába eljutott kiadvány, amelyben csak három politikus szerepel fényképpel: Botka László, Ujhelyi István és Kozma József, az MSZP három szegedi körzetben induló képviselőjelöltje – tudatta a frakcióvezető.

Az önkormányzati kiadású füzetben érthető Botka László szereplése, Ujhelyi István egyéni képviselő megjelenése magyarázható, Kozma József azonban semmilyen szegedi választott tisztséget sem tölt be. Ez mindenki számára nyilvánvalóvá teszi, kampánykiadványról van szó – fogalmazott Hüvös.

Kozma József a Dél-alföldi Regionális Fejlesztési Tanács elnökeként rádióreklámokban uniós forrásból is népszerűsíti magát. Ezt a „kampányszagú” hirdetést sem a szocialista párt fizeti, ezért a Fidesz a helyi választási bizottsághoz fordul – közölte a politikus.

(MTI)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.