A Népszava úgy tudja, hogy az autóbusz-trolibusz, a villamos és a HÉV-metró területekért felelős üzemeltetési vezetők még az Antal Attila korábbi vezérigazgató idején végrehajtott átszervezéskor kerültek „légüres térbe”.
A korábbi ágazati üzemigazgatók által vezetett szervezeti egységeket ugyanis megszüntették, de az új struktúrában megfelelő feladatkört nem rendeltek hozzájuk, így munkakör nélkül maradtak, de azóta is a cég alkalmazásában álltak. Így viszont, feladat- és hatáskör híján gyakorlatilag anélkül veszik fel jelenlegi, csaknem egymilliós havi fizetésüket, hogy munkavégzésre – önhibájukon kívül – nincs lehetőségük – írta a kormányközeli Népszava.
A sajtóorgánum úgy tudja, ennek „rendezésére” a napokban a cég jogászai azt a megoldást javasolták Kocsis István vezérigazgatónak, hogy törekedjen a közös megegyezéssel történő szerződésbontásra, igyekezzen „lealkudni” a vezetőknél a távozásukkor a szerződésük szerint nekik járó 14-18 havi végkielégítést.
A lap szerint az egyik vezetővel még tárgyalnak, egy másikkal napokon belül megegyezhetnek, a harmadikkal egyelőre nem tárgyaltak, mert betegállományban van.
(MTI)

Kóros elmeállapotú nő akart bírót és rendőrkapitányt ölni
A hivatalokat is megfenyegette.