A leggyakrabban alvázrepedés, szélvédőtörés, olajszivárgás miatt vonja be azonnal a Nemzeti Közlekedési Hatóság egy busz műszaki engedélyét. Az MR1-Kossuth Rádió információi szerint a hatóság tesztjein egyre több BKV-busz akad fenn, nemrég hét midibuszt kellett visszahívni.
Lovas Károly, a szervezet elnökhelyettese azt mondja, általában szúrópróbaszerűen ellenőriznek, és az esetek mintegy harmadában találnak valamilyen hibát. Előfordul, hogy a hibás buszok a helyszínen is megjavíthatók, többször azonban azonnal érvénytelenítik a jármű műszaki engedélyét.
A BKV-buszok átlagéletkora több mint tizenöt év – mondja a buszos szakszervezet vezetője. Nemes Gábor hozzáteszi: a több száz buszból álló járműparkban csak a százötven Volvo számít újnak. Nemes Gábor szerint azonban nemcsak a buszok elöregedése a gond, hanem az is, hogy nincs pénz nagykarbantartásra.
(www.mr1-kossuth.hu)

Kóros elmeállapotú nő akart bírót és rendőrkapitányt ölni
A hivatalokat is megfenyegette.