Több ügyet intézhetünk telefonon

Az ügyfelek nemcsak telefonon, hanem faxon, SMS-ben, illetve e-mailben is tájékozódhatnak a közszolgáltatásokról.

BE
2012. 10. 10. 14:28
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A tárca közleménye szerint a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEK KH) jelentős fejlesztésekbe kezd, a cél pedig egy olyan telefonos ügyfél-kiszolgálási rendszer létrehozása, amely az év minden napján 0-tól 24 óráig rendelkezésre áll. Az új rendszer Magyarország egész területéről kék számon, helyi tarifával lesz hívható, és külföldről is el lehet majd érni.

A telefonos ügyintézés – elsősorban tájékoztatás és igénylések elindítása – alapjait megteremtő projekt 2013-ban valósul meg európai uniós forrásokból. Ezt követően bővülhet azoknak az ügyeknek a száma, amelyeket telefonon is lehet majd intézni – tájékoztattak. Közölték ugyanakkor azt is, hogy az ügyfelek azonban nemcsak telefonon, hanem faxon, SMS-ben, illetve e-mailben is tájékozódhatnak a közszolgáltatásokról, többek között a személyi okmányok igényléséhez szükséges iratokról, és időpontot is foglalhatnak.

„A fejlesztéssel megvalósuló ügyfélbarát megoldások kényelmesebbé és gyorsabbá teszik a folyamatokat (például az útlevél, személyi igazolvány, jogosítvány pótlását), és az ügyfelek számára lehetőséget teremtenek arra, hogy ügyeik intézését rugalmasabban illeszthessék munkaidejükhöz, napi életritmusukhoz” – írta közleményében a KIM.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.