A lap szerdai számában közöltek szerint a járművek kétharmadát már felszerelték az új rendszerrel, és kevés kivétellel már mindenhová kihelyezték az új utastájékoztató kijelzőket is. A jelenlegi tesztüzem nem problémamentes, s a BKK azt ígéri, az átadás után stabil lesz a rendszer, amely által szinte méterre és másodpercre pontosan megállapítható lesz a BKV járműveinek helyzete.
A Futárt eddig 1500 járműre – 1408 autóbuszra és 92 trolibuszra – telepítették, ez a felszerelni kívánt állomány kétharmada. A buszok és trolibuszok szerelése lassan befejeződik, és már nekikezdtek a villamosok átalakításának.
A projekt leglátványosabb eleme a 263 megállóhelyi, csomóponti utastájékoztató berendezés lesz, ezek 95 százalékát már telepítették, szeptember 20-áig a maradék 15 kijelző is a helyére kerül. A 6,7 milliárdos – uniós támogatással megvalósuló – beruházás fővállalkozója a Synergon, a rendszer lelkét a német IVU szállítja, a közterületi kijelzőket pedig a szintén német Lumino. A Futár a BKV két elavult, több mint húszéves, egymással átjárást nem biztosító forgalomirányítási, illetve utastájékoztatási rendszerét váltja fel.