A fogyasztók elégedettségét méri az energiahivatal

Október elejétől kopogtatnak az ajtónkon.

BO
2014. 09. 22. 13:12
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A MEKH az MTI-hez eljuttatott hétfői közleményében felidézte: 1996 óta értékelik e két területen a fogyasztók tapasztalatait.

A kérdőív egyrészt a villamos energia, illetve földgáz eljuttatásának minőségére, egyebek mellett az ellátás folyamatosságára, valamint az üzemzavar-elhárításra, másrészt a kapcsolattartásra, az ügyintézésre összpontosít.

Az idei felmérés október elején kezdődik és november első hetében fejeződik be. Összesen mintegy húszezer, egyetemes szolgáltatási körbe tartozó felhasználót, köztük háztartásokat, vállalatokat, intézményeket keresnek fel személyesen a vizsgálattal megbízott piackutató intézetek kérdezőbiztosai.

A közlemény szerint a vizsgálat eredményéről a MEKH a szokásos éves beszámolója keretében tájékoztatja az Országgyűlést, a részletes eredményeket honlapján is megjelenteti.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.