A fogyasztók elégedettségét méri az energiahivatal

Október elejétől kopogtatnak az ajtónkon.

BO
2014. 09. 22. 13:12
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A MEKH az MTI-hez eljuttatott hétfői közleményében felidézte: 1996 óta értékelik e két területen a fogyasztók tapasztalatait.

A kérdőív egyrészt a villamos energia, illetve földgáz eljuttatásának minőségére, egyebek mellett az ellátás folyamatosságára, valamint az üzemzavar-elhárításra, másrészt a kapcsolattartásra, az ügyintézésre összpontosít.

Az idei felmérés október elején kezdődik és november első hetében fejeződik be. Összesen mintegy húszezer, egyetemes szolgáltatási körbe tartozó felhasználót, köztük háztartásokat, vállalatokat, intézményeket keresnek fel személyesen a vizsgálattal megbízott piackutató intézetek kérdezőbiztosai.

A közlemény szerint a vizsgálat eredményéről a MEKH a szokásos éves beszámolója keretében tájékoztatja az Országgyűlést, a részletes eredményeket honlapján is megjelenteti.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.