Roadshow-n folytatódik a csapvízkóstolási verseny

Országos roadshow-n folytatódik a csapvízfogyasztást népszerűsítő Csapra fel! kampány.

MNO
2015. 01. 20. 19:31
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A tavaly december elején indított Csapra fel! kampány első szakaszában csapvízkóstolási és palacktervezési versenyt tartottak a szervezők. Néhány hét alatt több mint hatezren kóstolták meg az öt nagy állami szolgáltató – a Duna menti, a dunántúli, az észak-dunántúli, az észak-magyarországi és a Tisza menti vízmű – 15 csapvizét. A győztes az Észak-magyarországi Regionális Vízművek Zrt. Szilvásvárad Szalajka-völgyi vize lett – áll az MTI-nek eljuttatott közleményben.

„A tiszta, minőségi csapvíz biztosítása a mindenkori kormány egyik legfontosabb feladata, ugyanakkor mindannyiunknak felelősséggel kell bánnia e közös természeti kincsünkkel. A regionális vízművek szemléletformáló kampánya erre igyekszik ráirányítani a figyelmet, hozzájárulva egy fenntartható jövőhöz” – idézte a közlemény Fónagy Jánost.

Diákok országos pályázaton tervezhették meg a nyertes víz palackjának címkéjét. A győztes pályamunkát Kóbor Hanna Panni, a szegedi Juhász Gyula Általános Iskola 4. osztályos tanulója küldte be. A nyertes a budapesti rendezvényen vehette át jutalmát. A legjobbnak ítélt csapvíz ezzel a gyerekrajzzal díszített speciális palackba kerülve most országos roadshow-ra indul. Ennek keretében a kezdeményezés két hét alatt eljut Magyarország legnagyobb egyetemeire, főiskoláira. A kitelepülésekkor táblagépekre optimalizált szórakoztató, egyszersmind ismeretterjesztő tesztekkel igyekeznek népszerűsíteni a csapvízfogyasztást a fiatalok körében.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.