Íme, ez Gyurcsány DK-jának új arculata

A Demokratikus Koalíció a Facebookon mutatta be a párt új logóját.

2015. 02. 21. 10:20
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Kevéssel 11 óra előtt változtatta meg profil- és borítóképét a Demokratikus Koalíció a Facebookon, felfedve ezzel az új arculatot. A borítóképen még a szlogen is helyet kapott: Vigyünk életet Magyarországba!

A közösségi oldalra még egy fotót is posztolt a párt Gyurcsány Ferencről, aki a szombati tisztújító kongresszuson azt közölte, hogy a DK a jövő pártja, és arra készülnek, hogy egy év múlva képesek legyenek a kormányzásra és egy polgári Magyarország felépítésére.

A DK egyébként a logó mellé egy videóval is kedveskedett szimpatizánsainak, amelyben Vadai Ágnes, Molnár Csaba, Kerék-Bárczy Szabolcs és Vágó István mint önjelölt rocksztárok imitálnak pengetést a The Clash számának, a Should I Stay Or Should I Go-nak a dallamára. Egyébként Gyurcsány is ezzel a dallal kezdte a december 30-i bulit, ahol lemezlovasnak állt.

Mint tudjuk, nincs új a nap alatt, de nézegetve az új DK-logót, szerkesztőségünk arra a megállapításra jutott, hogy az nagyban hasonlít egy Sanofi emblémába oltott GSK logóra, természetesen átszínezve. Íme:

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.