Kevéssel 11 óra előtt változtatta meg profil- és borítóképét a Demokratikus Koalíció a Facebookon, felfedve ezzel az új arculatot. A borítóképen még a szlogen is helyet kapott: Vigyünk életet Magyarországba!
A közösségi oldalra még egy fotót is posztolt a párt Gyurcsány Ferencről, aki a szombati tisztújító kongresszuson azt közölte, hogy a DK a jövő pártja, és arra készülnek, hogy egy év múlva képesek legyenek a kormányzásra és egy polgári Magyarország felépítésére.
A DK egyébként a logó mellé egy videóval is kedveskedett szimpatizánsainak, amelyben Vadai Ágnes, Molnár Csaba, Kerék-Bárczy Szabolcs és Vágó István mint önjelölt rocksztárok imitálnak pengetést a The Clash számának, a Should I Stay Or Should I Go-nak a dallamára. Egyébként Gyurcsány is ezzel a dallal kezdte a december 30-i bulit, ahol lemezlovasnak állt.
Mint tudjuk, nincs új a nap alatt, de nézegetve az új DK-logót, szerkesztőségünk arra a megállapításra jutott, hogy az nagyban hasonlít egy Sanofi emblémába oltott GSK logóra, természetesen átszínezve. Íme: