Hároméves csúszásban van az M3-as metróvonal felújítása – erről a beruházásra rálátó források beszéltek a Világgazdaságnak. A késedelem most a kék metróvonal 17,3 kilométer hosszú alagútjának munkálatai kapcsán okoz súlyos problémát, az erre kötött szerződés hatálya ugyanis július 24-én lejár, a meghosszabbításról pedig a megrendelő BKV Zrt. és a kivitelező Swietelsky Vasúttechnika Kft. eddig nem tudott dűlőre jutni. Erre okvetlenül szükség lenne, mivel az alagutak rekonstrukciójának műszaki tartalma távolról sem valósult meg az elmúlt szűk három évben: a BKV még 2017. szeptember 4-én írta alá a vonatkozó megállapodást a vállalkozással nettó 47,8 milliárd forint értékben.
A liberális elittel kezdeni kell valamit + videó
A baloldalnak meg kell szokni, hogy a jobboldal mondja meg, merre van az arra.