Hasonló mértékben vásárolnak az interneten a nők és a férfiak

A világhálón nem érvényesül az a sztereotípia, hogy csak a nők szeretnek vásárolni.

Forrás: MTI2020. 07. 05. 10:49
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Demokratizálódik az internetezők világa: már nem csak a fiatalabb, városi, jó anyagi körülmények között élő férfiakra jellemző a világháló használata – erről beszélt Bakonyi Eszter piackutató, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság munkatársa az M1 aktuális csatorna vasárnap reggeli műsorában.

A szakember egy tavaly év végi kutatás eredményeit ismertetve elmondta: Magyarországon a 16 évnél idősebbek körében 6,5 millióan használják az internetet, köztük sok százezer idős ember. Az internetezők hetven százaléka vásárol, hatvan százaléka bankol, ötven százaléka ügyeket intéz a világhálón.

Sokat fejlődtek az internetes fizetőrendszerek, egyre egyszerűbb a használatuk, a bankok sokat költöttek erre. A pénzintézetek nemcsak a pénzünkre pályáznak, de a bizalmunkat is szeretnék elnyerni, és ehhez szükség van magas szintű, kényelmes szolgáltatásokra.

Az internethasználati szokásokról szólva a kutató megjegyezte: a világhálón nem érvényesül az a sztereotípia, hogy csak a nők szeretnek vásárolni, a férfiakra is hasonló mértékben jellemző ez a tevékenység.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.