Interneten és plakátokon is terjed a kormány legújabb kampányszlogenje: „Magyarország előre megy! Nem hátra.” A szlogen a járvány okozta válság utáni újraindításra, például a minimálbér-emelésre, a fiatalok adómentességére, a családosok adóvisszatérítésére és a 13. nyugdíj visszaadására utal – számolt be róla a Híradó.hu.
Az internet felfedezte a szlogent, aminek ütemessége rímel egy közismert nóta első soraira. Nem kellett sokat várni rá, és megjelentek az első feldolgozások is:
A kampányszöveg azóta is futótűzként terjed! Százával születnek a vicces videók az egyik közösségi oldalon. Még a kormányszóvivő is készített saját videót.
A sikeres kampányról az év utolsó Kormányinfóján is szó volt. Orbán Viktor arról beszélt: a kormány céljai világosak, az országnak előre kell mennie:
Piros volt a paradicsom, nem sárga, Magyarország előre megy, nem hátra. Tehát úgy látom, hogy a magyar kampány elérte a lakodalmaknak a világát is. A mi álláspontunk pedig mind az akadémikusok, mind a lakodalmak világában világos és egyértelmű: Magyarországnak előre kell mennie, nem hátra.
Deák Dániel politológus, a XXI. Század Intézet vezető elemzője, a Megafon tagja is megosztott erről egy rövid videót a közösségi oldalán:
Közben a baloldal mindent megtett, hogy elhitesse: a szlogen nem működik. A 444.hu például arról cikkezett: ez a magyar történelem egyik legbénább kormányzati kampánya. A Mandiner szerint viszont a baloldali próbálkozások fordítva sültek el, a szlogen ugyanis továbbra is hódít, a fiatalok pedig százával gyártják az ilyen videókat.
Az eredeti cikkben egy, a hírt összefoglaló videót is megnézhet az M1 Híradójából.
Borítókép: képernyőkép (Forrás: Híradó.hu)