Szintet lép az utastájékoztatás is a MÁV-nál

A tarifareform után szabadabbá és olcsóbbá vált a közlekedés, most pedig egy újabb lépést tesz a MÁV-csoport az utasok kényelme érdekében. Hegyi Zsolt újabb fejlesztéseket jelentett be, most az utastájékoztatással kapcsolatban.

2025. 04. 28. 14:26
Fotó: MTI/Bruzák Noémi
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

– Nálunk mindig az utas az első. A vármegyebérlet és a tarifareform óta szabadabbá és olcsóbbá tettük a közösségi közlekedést, idén a 10 ponttal pedig komfortosabbá is tesszük azt – jelentette ki Hegyi Zsolt a közösségi oldalán. A MÁV-csoport vezérigazgatója jelezte: ezért jött létre az Országos Haváriaközpont, ahol az utasok érdekeit szem előtt tartva szervezik a közlekedést egy havária helyzetben is, és éppen ezért kiemelkedően fontos a MÁV csoportban is az utastájékoztatás kérdése.

Budapest, 2023. november 8.Utasok érkeznek mozgólépcsőn a Keleti pályaudvarra. Előttük egy digitális tábla, amelyen tájékoztatás olvasható az induló és érkező vonatokról.MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba ***************************Kedves Felhasználó!Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemű – különösen szerzői jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi – igényért a fotó szerzője/jogutódja közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelőssége e körben kizárt. utastájékoztatás
Fejleszti az utastájékoztatást a MÁV Fotó: MTVA/Jászai Csaba

„Január elsején azt kértem a kollégáimtól, hogy mérjük fel, hogy milyen utastájékoztató berendezések találhatóak a MÁV és a Volán hálózatán” – ismertette a vezérigazgató. Majd az eredményekkel kapcsolatban elmondta: kiderült, hogy több mint 2800 darab különböző korú, képességű és műszaki állapotban lévő utastájékoztató berendezés működik ma a MÁV csoportnál.

Ezeket fejlesztenünk kell, mert az a célunk, hogy a lehető leggyorsabban és legpontosabban tájékoztassunk mindenkit a közlekedésről

– hangsúlyozta Hegyi Zsolt. Hozzátette: már kétszáz kijelzőt alkalmassá is tettek arra, hogy rendkívüli helyzetben bármilyen tájékoztatást ki lehessen rájuk írni. Az állomásokon található utastájékoztatás mellett a járművek fedélzetén is fejlesztik az utastájékoztatást – tette hozzá.

Apró lépések ezek, de fontosak, mert a pontos és gyors tájékoztatás utazás közben elengedhetetlen

– emelte ki a vezérigazgató.

Borítókép: Illusztráció (Fotó: MTI/Bruzák Noémi)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.