Sikkes és sportos modellel bővül a C-HR választék

Az egyedi 19 colos felnikre 225/45-ös Continental Premium Contact 6 abroncsokat szerelnek, amelyek jobb tapadást nyújtanak.

null

Két új modellel bővíti a C-HR választékot a Toyota Európában, ezek közül a C-hic nevű kivitel kerül először a kereskedésekbe. Ennél kétszínű a fényezés, csak itt választható az Oxide Bronze nevű szín, egyediek a 18 colos, tíz duplaküllős könnyűfém felnik, az utastérben kétszínű bőrkárpit, elektromos állítású első ülések és szürke tetőkárpit teremt sikk hangulatot.

Csak jövőre lesz elérhető a C-HR GR Sport változata, amely fekete karosszériadíszeket kap – legyen szó fényezésről vagy krómdíszekről –, kétszínű fényezéssel, csak itt lesz elérhető a Dynamic Grey nevű szürke szín. Az egyedi 19 colos felnikre 225/45-ös Continental Premium Contact 6 abroncsokat szerelnek, amelyek jobb tapadást nyújtanak változatlan gördülési ellenállás mellett.

A Toyota Corolla a világ legnagyobb darabszámban eladott autója (a kép illusztráció)
Fotó: MTI/EPA

A legnagyobb változást az jelenti, hogy közvetlenebb áttételezésű kormányzást és egyedi futóműhangolást kap a Toyota C-HR GR Sport, utasterében Alcantara vagy bőrkárpit és Colol Silver nevű betétek találhatóak. A GR motorindító gomb mellett a digitális kijelzők is egyedi grafikát kapnak.

A cikk eredeti változata, további képekkel a Toyota C-HR választékról IDE kattintva érhető el.

Igazi sportszedánnak ígérik az új Toyota Mirai-t

A 2019-es Tokiói Autószalonon ismerhettük meg a hidrogén tüzelőanyagcellás Toyota Mirai második generációjának tanulmányát, a hónap elején pedig Japánban bemutatták a szériaváltozatot. A hátsókerékhajtású felépítésre váltó típus luxuslimuzinná alakul, hossza 4975 mm, szélessége 1885 mm, magassága 1470 mm, a tengelytávolság 2920 mm; az elődhöz képest egy 85 mm-rel hossz és 70 mm-es szélesség-beli növekedést jelent, miközben a magassága 65 mm-rel csökken, a tengelytávolság 140 mm-t nyúlik. Kettő helyett már három hidrogéntartály van a fedélzeten, a kardánalagút helyére és a hátsó tengely elé illetve mögé szerelik ezeket, az áramtermelő egység az első ülések közül a kocsi orrába költözik. Új gyártástechnológiával készülnek a tartályok, a folyamat harmadára rövidíti az egy tároló elkészítéséhez szükséges időt. A második generációs tüzelőanyagcella 125 kW teljesítményt képes előállítani, az előd még csak 114 kW-ot tudott, a hátsó kerekeket hajtó villanymotor 182 lóerős teljesítményű.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.