Több mint korrekt! – Az AMTS fődíja: Porsche Boxster S tuning

Idén elmarad az AMTS, a szervezők viszont így is kisorsolják a tavaszra elkészült nyereményautót!

Prózai oka van annak, hogy a koronavírus-járványhelyzet miatt március derekáról szeptember végére időzített Automobil és Tuning Show mégsem nyitja meg kapuit. Mint azt a szervezők az AMTS hivatalos oldalán is kommunikálják, „A HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központ a felújítási munkálatok miatt sajnos jelenleg nem az általunk elvárt állapotban van és az ígéretek ellenére nincs rá garancia, hogy ez a jövő héten esedékes kapunyitásig jelentősen megváltozna. A rendezvényterület a mai (szeptember 15., kedd), utolsó bejárásunk során látott állapotában nem alkalmas az AMTS megfelelő színvonalon történő megtartására, a kompromisszumokból fakadó esetleges minőségi romlást pedig sem látogatóink, sem kiállítóink felé nem vállalhatjuk fel.”

A szervezőcsapat érthetően csalódott, de az élet nem áll meg, így minden körülményt mérlegelve a 15. AMTS-t 2021-re halasztják. Nem engedik el azonban a rajongók kezét, hiszen az eddig megvásárolt jegyek érvényesek maradnak a jövő évi rendezvényre, továbbá most is lehetőséget biztosítanak mindenkinek, hogy igény szerint visszaváltsa a jegyét.

Ígéretükhöz híven pedig a Porsche Boxster S nyereményautót még idén kisorsolják azok között, akik megtartják belépőjüket, vagy idén váltanak jegyet a 2021-es AMTS-re. A sorsolás december 29-én 16:30 órai kezdettel lesz egy online élő show keretei között.

A teljes cikket ITT olvashatja tovább.

Japán újratöltve – Honda e Advance

Saját útját járta a Honda, amikor az európai piac számára elkészítette elektromos autóját, és ezzel a márka legszebb hagyományait elevenítette fel – írja az automotor.hu.

Az autóipar jelenleg hasonlóan bizonytalan helyzetben van, mint az olajválság idején, ezúttal azonban nem az üzemanyag hiánya, hanem az eltérő mértékben szigorodó előírások, illetve a vásárlói igényekkel gyakran ellentétes elvárások kavarták fel az állóvíznek egyébként sem nevezhető piaci folyamatokat. A japán márkák ugyanis már több mint két évtizede dolgoznak olyan alternatív hajtási módokon, melyek a korábban zsákutcának tűnő elektromos hajtással ellentétben lépésenként formálhatják át a jövő autózását – köztük a Honda is. Mivel kompromisszumokat követel, sokáig egyáltalán nem is gondolkoztak villanyautóban, a trendeket azonban nem hagyhatták figyelmen kívül, és azt a stratégiát választották, amely a 70-es években már bevált, riválisaik hibáiból tanulva piacra dobták a legjobb tudásuk szerint tervezett alternatívát.

Korábbi cikkünket ITT olvashatja tovább.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.