Mindenből többet kap a Maybach legújabb limuzinja
Nem véletlen, hogy Kínában tartotta a világpremierjét az új Mercedes-Maybach S-osztálynak a gyár, hiszen arrafelé nagy keletje van a sofőrös limuzinoknak, és a helyi szabályozás ugyan megdrágítja a nagy méretű benzinmotorok használatát, de azért szívesen fizetnek be például a V12-es biturbóra is az ügyfelek, ami az új autónál 680-as jelzéssel, változatlan, 612 lóerős teljesítménnyel (900 Nm) kerül a motortérbe.
Európában ez a blokk nem lesz választható, mifelénk az egyébként középső, 580-as jelzésű lágyhibirid V8-as biturbó (503 LE/700 Nm) lesz a csúcs, a belépőszintet a 3,0 literes soros hathengerest használó plug-in hibrid hajtás jelenti majd (amit egyébként érdektelenség miatt nem visznek majd azokra a piacokra, ahol a V12-es megmarad…). A hírek szerint egyébként egy-két éven belül akkumulátoros-elektromos hajtással is választható lesz majd a limuzin.
Tovább