Így néz ki egy sofőrös luxus limuzin egyterűből gyártva

Tavaly ősszel debütált az egyterű, amelynek most kezdték el forgalmazni a négyszemélyes luxusváltozatát.

null

Már a 2020-as Pekingi Autószalonon bemutatáskor is egy képernyőkkel és kényelmes fotellel felszerelt belsővel lehetett megismerni a kínai GAC konszern Trumpchi márkájának M8-as egyterűjét, azonban most kiderült, hogy még ezt is lehet tovább fokozni limuzin formában.

Az új csúcsmodellnél két darab, gombnyomásra ággyá alakuló hatalmas fotelt építenek a hátsó részbe, az utasteret a vezetőfülkétől elválasztó falat pedig megtöltik monitorokkal – az óriási tv alatt több képernyőből állítanak össze egy csíkszerűt, és akkor ott van még egy érintőképernyő a két ülés közötti konzol végén a vezérlésre.

A kép illusztráció
Fotó: Pexels

A tetőkárpit megkapja az elengedhetetlen csillagos égbolt mintát, az üvegtetőben egy bolygót láthatunk. Kívülről az itt rendelhető kétszínű fényezésről lehet felismerni a csúcsmodellt, persze erről lemondhat az, aki „titokban” szeretne közlekedni. Műszakilag nincs változás a Trumpchi M8-as csúcsváltozatánál, tehát egy 2,0 literes turbómotor (252 LE) hajtja az első kerekeket nyolcfokozatú automatikus váltón keresztül.

Az eredeti cikket ITT érheti el.

Mindenből többet kap a Maybach legújabb limuzinja

Nem véletlen, hogy Kínában tartotta a világpremierjét az új Mercedes-Maybach S-osztálynak a gyár, hiszen arrafelé nagy keletje van a sofőrös limuzinoknak, és a helyi szabályozás ugyan megdrágítja a nagy méretű benzinmotorok használatát, de azért szívesen fizetnek be például a V12-es biturbóra is az ügyfelek, ami az új autónál 680-as jelzéssel, változatlan, 612 lóerős teljesítménnyel (900 Nm) kerül a motortérbe.

Európában ez a blokk nem lesz választható, mifelénk az egyébként középső, 580-as jelzésű lágyhibirid V8-as biturbó (503 LE/700 Nm) lesz a csúcs, a belépőszintet a 3,0 literes soros hathengerest használó plug-in hibrid hajtás jelenti majd (amit egyébként érdektelenség miatt nem visznek majd azokra a piacokra, ahol a V12-es megmarad…). A hírek szerint egyébként egy-két éven belül akkumulátoros-elektromos hajtással is választható lesz majd a limuzin.

Tovább

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.