Hogyan lehet felülmúlni mindazt, amit az első Q7-es képviselt? Ezen törték a fejüket az Audi mérnökei, akik nem kapkodták el a választ, a folytatásra 10 évet kellett várni.
Hogyan lehet felülmúlni mindazt, amit az első Q7-es képviselt? Ezen törték a fejüket az Audi mérnökei, akik nem kapkodták el a választ, a folytatásra 10 évet kellett várni.
Sajnos a formát csak elrontani lehetett. Bár a márkánál mostanában menő, szögletes vonalvezetés illik hozzá, mégis jellegtelenebb az összhatás, új arányai miatt kissé farnehéz is lett. Önmagában nem is tűnik olyan drabálisnak, de bármilyen tereptárgy közelében ijesztővé válnak impozáns méretei. Nem csak a parkolóhelyekről lóg ki, igazi kihívás karcolások nélkül megúszni a mélygarázsos manőverezést. Ebben körkörös radar és könnyen koszolódó tolatókamera is segít, de a fizikai kiterjedését mindenképpen szokni kell.
Odabent bőségesen szórt centik és centek határozzák meg a közérzetünket. Mindenkit azonnal megcsap a hűvös, technokrata szemlélet, jó érzékkel, kiváló minőségben rendezték be a feltűnően tágas teret. Elrendezése, üléspozíciója közelebb áll a luxuslimuzinokhoz, mint a szabadidő-autókhoz. Nem csak hiteles, minden igényt kielégítő a minimalista, mégis high-tech világ.
Üdítő, hogy még hisznek a gombokban, érintőképernyőre nincs is szükség. A rendszer egyetlen bosszantó tulajdonsága, hogy a menüpontok nem érnek körbe. Ha az opciók végére érünk, cammoghatunk vissza a fordított logika szerint tekerendő tárcsával, amit kezünket a virtuális váltókaron pihentetve használhatunk. Gombjai és kapcsolói audis kattanással mutatják, miért fizettünk. Este LED-ek lopják el a show-t, mindenhova jutott egy vékony fénycsík, még az érintésre bekapcsolódó olvasólámpa köré is.
Tesztautónk alapárát közel tízmillió forintnyi extrával növelte az importőr, mégis kimaradtak az új generáció legnagyobb újdonságai, mint a mátrix-LED fényszóró, az éjjellátó berendezés, az 1920 W összteljesítményű Bang&Olufsen hifi, vagy a vetített műszeregység. Kemények, de jól tartanak a sportülések, széles és magas a váltókonzol, a nagy távolság miatt randizásra nem való az első sor.
Az ajtóbehúzó panel is távol esik, nem kényelmes rajta könyökölni. Cserében javult a kilátás, alacsony és rövid a műszerfal, meredekek az oszlopok, magasak az oldalablakok, ami jót tesz a vezetési élménynek.
A teljes cikket ITT olvashatja tovább.
Hétköznapi hős – Seat egyterű teszt
Amilyen észrevétlenül frissült, olyan csendben és jól teszi a dolgát a Seat egyterűje – írja az automotor.hu.
Korábbi cikkünket ITT olvashatja tovább.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.